Wieczorowy - połączenie pazurowe

07:26



Makijaż powstał w trakcie impulsu, bo tak naprawdę nie miałam pomysłu, co by tu zmalować. Jakie kolory? Może coś graficznego? No kurcze... Aż tu nagle spojrzałam na swoje paznokcie, jak pięknie się mienią i od razu pomysł przyszedł do głowy :) Ciężko było uzyskać tak spektakularny efekt na powiece oraz dobrać kolory, które idealnie odzwierciedlają mieniące się "płatki" lakieru, jednak mam nadzieję, że efekt przypadnie Wam do gustu :) Oczywiście nie mogło zabraknąć zdjęcia z niesamowitym lakierem "rybią łuską" z Pierre Rene, ahh moja nowa miłość :)
Makijaż dość mocny, ale sądzę, że spokojnie przyda się wieczorową porą!

PS. Nowy znak wodny, co Wy na to? :>




 

Twarz

- podkład Fresh Face #4 MIYO
- puder Smooth & Soft #03 Pierre Rene
- korektor #1 Flawless Cover MIYO
- bronzer Bronze MAC

Oczy

- złoty cień #Goldilux Sugarpill
- czarny cień #62 Inglot
- miedziany cień #? Butterfly
- ciemno brązowy cień #Brown Sugar Makeup Geek
- zielony cień Paleta 120 Cieni
- cielisty cień #Storm Sleek
- czarny eyeliner w żelu Long Lasting Pierre Rene
- mascara Total Black Vipera

Usta

- szminka #Sangaree CCUK
- szminka #87 Flormar

Paznokcie

- odżywka Ideal Regeneration Pierre Rene
- czarny lakier Safari
- top "rybia łuska" #11 Pierre Rene








_______________________________________
I had no idea what kind of makeup
should I do this time...
What colours? What shape? And then
I looked at my nails and new idea was born!
It was really difficult to imitate colours
from nail polish, but hope you like it!




You Might Also Like

95 komentarze

  1. i love how your eye shadows always have that shine!

    OdpowiedzUsuń
  2. stałam dzisiaj przed szafą pierre rene w drogerii, czemu nie wstawiłaś tego posta dzień wcześniej, zakochałam się w tym topie, cudownie wygląda na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kurcze.. masz teraz okazję, aby znowu przejść się do sklepu z ich szafą! :D

      Usuń
  3. pięknie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie najlepszy z najlepszych

    ZADBAJ O SIEBIE I ODBIERZ 40% RABATU NA KOSMETYKI

    OdpowiedzUsuń
  5. czego używasz, że Twoje powieki wyglądają na takie gładki (nie marszczy się skóra pod taką ilością cieni itp) jakaś specjalna baza, krem efekt photoshopa czy masz tak idealne oczy których zacznynam zazdrościć CI :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczego miały by się marszczyć pod warstwą cienia, bo nie rozumiem?:P w sensie, że nie opadają czy co? takie oczy z takimi powiekami :)

      Usuń
  6. Piękny makijaż jak zwykle ale w lakierze to się zakochałam

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurde,te paznokcie to cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Very pretty as usual ! Flawless application, bravo !!-:)
    (Sophie from Canada)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda ślicznie :) i w dodatku jakie świetne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się napatrzeć :) Piękny makijaż :) Masz bardzo ładną cerę :) A lakier jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż :) My Secret (młodsza siostra PR) ma taki sam top :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny ;) a paznokcie pięknie się mienią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały makijaż:O JA CHCĘ TEN TOPIK czemu nigdzie w okolicy nie ma ich kosmetyków:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Identyczny ma My Secret i Essence

      Usuń
    2. o prosze, chyba problem rozwiązany pod postacią odpowiednika w innej firme :D

      Usuń
    3. Tym bardziej, że oba są zdecydowanie tańsze od PR (nie wiem jeszcze jak czy się różnią jakością), a My Secret jeszcze do jutra są w promocji w Naturze :]

      Usuń
  14. świetny makijaz;)
    zazdroszczę cery takiej nieskazlitelnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj czasami lubi płatać figle! np teraz mam syfka pod nosem, takiego niemałego (widać na filmiku) jednak nie mogłam się oprzeć i go dziada potraktowałam photoshopem bo aż wstyd! :P

      Usuń
  15. amazing! again :-) you are sooooo goooood, girl!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycasz! Piękny makijaż i piękne mani, genialny jest ten lakier.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana jestem pod wielkim wrażeniem Twoich makijaży!:))
    Kolejny genialny:) Podziwiam Cię za pomysłowość;)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie jak zawsze ! <33

    zapraszam do mnie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne pazury jak i sam makijaż, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  20. Po prostu jesteś piękna. Jak Ty to robisz że masz tak świetne brwi :( mi żadna kosmetyczka takich nie potrafi zrobić ;(. A co do makijażu to jestem pod wrażeniem że można mieć tak wprawną ręke ! Jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa bo kosmetyczki nie robią brwi cieniem :)
      dziękuję ślicznie! :)

      Usuń
  21. Śliczny makijaż uwielbiam takie kolorki ;) jeśli nie masz nic przeciwko zrobię sobie kiedyś podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak zawsze najs :) a co z tymi mistrzostwami youtubowymi bo widzialam,ze prace jakies byly i w ogole ale czy to zostalo zlikwidowane,wyniki dopiero beda,cokolwiek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj Kochana już dawno wyniki były, tylko nie zamieszczałam ich po prostu na blogu, bo Natalia z Martą to zrobiły, więc poszłam na łatwiznę i udostępniłam ich wpisy ;)

      Usuń
  23. Ooooo bosko! A cień Goldilux jest cudowny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* goldilux nie ma sobie równych :)

      Usuń
  24. Musze sobie zafundowac ta rybia luske bo wyglada pieknie... a makijaz, brak slow :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zawsze pięknie te impulsywne nieplanowane makijaże wychodzą najlepiej :) Lakier też super tańszą wersje można dostać w szafie Catrice w drogerii Natura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oojjj przyznam, że wolę mieć z góry zaplanowany makijaż, bo często kończy się katastrofą, gdy podchodzę do malowania bez pomysłu :D

      Usuń
  26. zdecydowanie mój typ :) muszę Ci powiedzieć, że ta zieleń mnie zaintrygowała

    OdpowiedzUsuń
  27. makijaz jak zwykle sliczny :D marze o tym zeby ktos mi namalwal takie sliczne kreski :( a znak wodny to i ten i ten pprzedni fajnie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* no to zapraszam do mnie, raz dwa wymyślimy jakieś kreski dla Ciebie :D

      Usuń
  28. Jak zawsze piękny makijaż. Żebym ja tak umiała...

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj tak pazurki są zabójcze ale oko boje je na łeb na szyje:)

    OdpowiedzUsuń
  30. łał robisz szał !
    genialny makijaż i pazurki cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Bosko, szczęka mi opadła na dywan :O

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful! (As always!) I love how smooth and soft your eye makeup looks!

    OdpowiedzUsuń
  33. ten lakier cudnie wyglada na granatowym podkladzie :D suer makijazos :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten znak wodny jest bardzo nowoczesny ale tamten chyba bardziej mi się podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kurcze nie gadaj... a tak mi się spodobał no :P

      Usuń
  35. tak myślałam- kiedy dodasz makeup z filmiku, a tu proszę :) oczywiście pięknie i te pazurki nono :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. przejście między kolorami zrobione mistrzowsko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. piękny make-up i wspaniałe pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  38. http://www.youtube.com/watch?v=w4cdX9uC5PM&feature=relmfu MOGĘ POZNAĆ PODKŁAD MUZYCZNY? Miło mi się Ciebie ogląda,jesteś śliczna. Pozdrawiam ciepło,Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LFO - Nurture (Surgeon Remix) :) tylko ta wersja w moim filmiku jest dodatkowo zremixowana przez SOS, więc nie wiem czy znajdziesz...
      dziękuję ślicznie, pozdrawiam! :)

      Usuń
  39. Zaczęłam Cię oglądać od jakiegoś czasu i jesteś młodsza niż myślałam:) Sama chciałabym tak poważnie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na ile w takim razie wyglądałam? :D czy ja wiem czy poważnie... kwestia makijażu wg mnie :)

      Usuń
  40. Piękne! Karolinko, jak wyhodowałaś takie paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
  41. No co będę pisać.. mistrzowski makijaż jak zawsze! :) Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Już oglądałam z samego rana,cudny makijaż...i te kreski marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. fantastic pictures honey ;)
    I hope you have a lovely day

    xx

    OdpowiedzUsuń
  44. dziękuję za wszystkie komentarze Kochane! :) baaardzo się cieszę, że makijaż przypadł Wam do gustu :*

    OdpowiedzUsuń
  45. piękne połączenie kolorów, a na dodatek Twoja kreska <3 zrób "porozmawiajmy o lokach i falach" tak ciężko uzyskać naturalny efekt kręconych włosów a w głębi serca wierzę że jesteś w stanie podołać takiemu wyzwaniu ! Od jakiegoś czasu zaglądam tutaj codziennie, uwielbiam Twoją twórczość !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie!
      niestety nie ma już na to szans, abym stworzyła tego typu wpis... niedługo będzie wiadomo dlaczego ;)

      Usuń
  46. Makijaż jest przeboski! jestem pod wrażeniem Twojego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Makijaż boski, precyzja i perfekcjonizm, zresztą jak wszystkie Twoje makijaże :) Ale ten ma coś w sobie, no i ten top na paznokcie. Rozpływam się :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ile kosztuje to rybie cudo?

    OdpowiedzUsuń
  49. Kurcze prze cudny makijaż i paznokcie aż nie umiem się napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. cudowne!!! piękna kobieta, piękny makijaż. Jesteś genialna

    OdpowiedzUsuń
  51. niesamowicie to wygląda, perfekcyjny makijaż i pazurki, pozazdrośćić tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  52. jesteś profesjonalistką bardzo mi się podobają Twoje makijaże :), mogłabyś mi coś powiedzieć na temat palety cieni z sephory? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo mi miło! :)
      niestety nie jestem wstanie nic powiedzieć na jej temat ponieważ nigdy nie miałam z nią styczności...

      Usuń
  53. genialny makijaż :)

    zapraszam na www.me-you-stylish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Dying over that nail polish!
    x
    -Imani Love

    OdpowiedzUsuń
  55. Oi! Sou do Brasil e descobri seu blog recentemente. Me apaixonei pelas makes, mesmo sem saber nada de polonês, uso o Google tradutor, e meu comentário certamente terá que ser traduzido (risos). Quero te parabenizar pelo grande talento, não deixarei de passar por aqui pra ver e aprender cada vez mais! Beijo, Sabrina

    OdpowiedzUsuń
  56. ojjeejjjj naprawde jestes niemożliwa! <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne makijaże i świetny blog. Naprawdę można znaleźć tutaj wiele inspiracji. Poza tym jesteś bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  58. o boszeeee jakie oczy....
    ja chce takie mieszkasz w poznaniu moze ?:)

    OdpowiedzUsuń
  59. I absolutely love this look. I've been meaning to get Goldilux for ages now and I think this just may be what I needed to see to take the plunge :P

    What do you use to fill in your brows?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. goldlilux is a god of eyeshadows! :D totally love it :)
      for brows is use eyeshadow #373 Inglot :)

      Usuń
  60. seksownieee! a ten lakier mam z My Secret i też go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny tutorial...przynajmniej na nim widac wszystko krok po kroku.....pieknie naprawde..zachwyciłam sie wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Du bist soooooo wunderschön!!!!! Und hast immer perfektes make-up, sehr schön!

    OdpowiedzUsuń
  63. aaa!!! śliczny noooooo O.O ..... a to złoto... aż mną pozamiatało! ;D

    OdpowiedzUsuń
  64. Me encanta este maquillaje de ojos. Es muy elegante. Adoro el dorado, es precioso.

    Saludos.

    Impar Make-up

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze! Jednak
proszę nie zostawiać wpisów typu
"Zapraszam do mnie!" "Obserwujemy się?" itp itd.
To nie jest miejsce na reklamę.
Komentarze tego typu ignoruję.
:)

Subscribe